Khamis, Mac 3

Adobe photoshop.....=))

ermmm.....hari saya banyak berlajar pasal adobe photoshop.....(jasa baik kakak saya la ni)
macam-macam saya buat....dari yang texs,background,colour,pic and banyak lagi la.....
happy sangat bila bertambah ilmu dan pengalaman dalam kepala otak ni,
klau kite tak nak susah,tak payah cari ilmu jauh-jauh pun boleh....kadang-kadang
depan mata kita melambak-lambak,kita je yang tak nak........
ambik dulu dan try......pasal adode photoshop ini saya tak pandai nak terangkang macam mana.....
agak rumit sikit......kalau nak tau sangat,pegi la blog kakak saya.....hoyahadis....boleh dikatakan
macam-macam ada.......
hehehehe......buat masa ni takda gambar......nanti-nanti saya letak la.......>,<



TQNS

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...